Értékesítésösztönzés társkereső oldalon... WTF!
Igen, az ember óhatatlanul is hisz a mesékben és igen, ha nem találja meg az igazit a buszon, ahol senkire sem néz, vagy munkahelyén, ahol egyáltalán (!), nem NÉZHET senkire! Akkor fogja magát és feliratkozik egy oldalra!
És csodákat láthat! Most itt, nem térek ki az áll-a-farkam-és-fürdőben-felvettem-eme-kép és hasonlók elemzésére! Tuti, megtalálja majd: a-basszatok-meg-már-kinn-van-a-mellem-kép társát!
Lassan egy társkeresőn már semmit nem lehet csinálni, csak ha előfizettél. Van, aki úgy oldja meg, hogy értéknövelt szolgáltatásokat kapcsol hozzá pl.: talalkapont.hu, vagy iskolai belső rendszerhez köti .
De itt egész évre lehet, prémium szolgáltatással "puszta" társkeresési funkciókat elintézni. Itt már (?) csak az a kérdés, hogy mennyiben lehet ezen az oldalon az értékesítésösztönzést bevetni?
Mit is jelent ez a fogalom?
Idézet a Bauer-Berács könyvből. Nos, ösztönzi a fogyasztók vásárlását. Azzal, hogy TÖBB hónapra "bevásárol" olcsóbban, akciósan a regisztráló, mit vesz meg???
1, lehetőséget egy "jobb" nőre?
2, értelmezhető-e ebben a formában a hosszú idő- jobb társ fogalom? hiszen, döntően az első idők a legfontosabbak, hiszen elfogult vagy. az már mindig sáros, ha hosszabb ideje társkeresőzöl (miért nem találtad meg eddig), habár ezt is újraregisztrálással megelőzheted, de a sok macerát, ami ezzel jár, meg az ismerősöket, is rendre elveszítenéd, úgyhogy nem teszik.
3, vagy lehet, hogy a TÖBB nőre gondoltak, egyszerre így több nőd is lehet
4, mekkora hányadát adják a jelentkezők közül azok, kik párkapcsolatot, egy éjszakát, vagy kukkolást akarnak?
5, függ-e nemtől, hogy igénybe veszem-e az olcsóbb de egy évig tartó akciós premium szolgáltatást?