repteri millio -willkommen in hamburg

nem hiszitek el,en sem tettem:(
varom a borondomet csendesen, latom, mikor megkaptam,h a zipp-zart felul hagytam es lent van... mar gyanus volt, aztan latom, hogy levagtak eles szerszammal (!) a zarat, ami egy kis piszlicsali zar volt, hajtuvel kinyithato, de ok ott a malevnal szetvagtak az egeszet!! rogton tudtam, hogy a betett penznek annyi. Anyu mindig mondta, h felezzem meg a penzt tobb helyre is tegyek.. meg jo hogy a tobb penzt magamnal hagytam!!! persze, tudtam ha kimegyek a repterrol akkor mar semmit nem bizonyithatok igy szegeny Kadija vegigelvezte, h meg egy oran at harom helyre kuldve feljelentest teszek. nem sok penzt vittek el, itt szamolva, de mivel valoban nincs penzem meg szamlakra sem otthon. most nem jott jol. moszkvaban nem vettek el semmit!!!! plusz a digikami ugye megmaradt, pedig az is ott volt!! kaptam egy matricat, h atneztek a borondomet, mert lightert, ongyujtot kerestek!!!!nalam aki sosem dohanyzik, ja viszont nem hagytak bent a borondben olyan cetilt, hogy ont ativzsgaltuk,ami kotelezo lenne. a matrica vezet ahhoz h buntetlenul kiraboljanak otthon?? abban valoban nincs szerencsejuk,  ongyujtot nem viszek sehova, plusz dezodoros cucc sem volt nalam. olyan mocskosnak ereztem magam. nem kell a penz, de kell a hivatalos papir ahhoz, h otthon feljelentsem oket. vagy legalabbis bejelentsem!

Címkék: lopás reptér